loading...
شراره-شوک-شانس-شلیک
ستاره بازدید : 493 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (2)

ســــــــــلام به همگی

بچه ها خیلی ببخشید که دیر این خبرو دارم بهتون میدم

 

 

 

چون به کل ادرس این وبلاگمو فراموش کرده بودم

 

 

بچه این وبلاگ همین طوری که از سر و روش معلومه

 

 

 

 

به روز نمیشه مرسی که بهم کامنت دادید

 

 

از این به بعد میتونید اطلاعات دقیق از فرزاد فرزین و تو

 

 

 

 

ای وبلاگ بدست بیارید

 

منتظر نظراتتون تو وبلاگ جدیدم هستم 

 

 

میبینمتون

 

 

دوستون دارم 

 

 

آدرس وبلاگ farzadfarzin.loxblog.com 

ستاره بازدید : 480 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

فرزاد فرزین  در روز عید فطر (چهارشنبه) ساعت 1 بامداد در تالار بزرگ شهر بروی صحنه می‌رود.
فرزاد گفت: «برنامه کامل و متنوعی را برای این اجرا در نظر گرفته‌ام که قطعا مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت
ستاره بازدید : 1146 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (1)

کنسرت کیارش حسن زاده،علی اصحابی و مهدی مدرس

۸-۹-۱۰ شهریور ۱۳۹۰ (کیش-آمفی تئاتر پارک دلفین ها)



کنسرت روزبه نعمت اللهی ( 10 و 11 شهریور 1390 کاخ نیاوران تهران)

 

 


 

 

کنسرت گروه موسیقی چنگ مهر| 17, 18 و 19 شهریور 1390 (سالن رودکی تهران)

 


 

کنسرت مازیار فلاحی | 16 و 18 شهریور 1390 (سالن همایش های برج میلاد تهران)


 کنسرت گروه افشارستان به سرپرستی میلاد درخشانی | 10 و 11 شهریور 1390 (تالار ایوان شمس تهران)

 

کنسرت گروه افشارستان به سرپرستی میلاد درخشانی


 

کنسرت احسان حق‌شناس | 10 شهریور 1390 (اریکه ایرانیان تهران)

 


کنسرت سالار عقیلی با همراهی ارکستر ملی اصفهان | 17 و 18 شهریور 1390 (باغ نور اصفهان)

کنسرت سالار عقیلی با همراهی ارکستر ملی اصفهان


کنسرت سیمین غانم | 10 و 11 شهریور 1390 (مجموعه فرهنگی‌، هنری «حافظ» شیراز)

 
 
 
 
تاريخ :  10 و 11 شهریور 1390
محل برگزاري : مجموعه فرهنگی‌، هنری «حافظ» شیراز
ساعت : 20:30
 
 
 
کنسرت سیمین غانم

 کنسرت گروه مهربانی با آواز حسين عليشاپور| 24 و 25 شهریور 1390 (تالار اندیشه حوزه هنری)


ستاره بازدید : 508 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
فرزاد فرزین:
به خاطر هواداران برای کنسرت به اطراف تهران رفته‌ام


موسیقی ما - فرزاد فرزین در حالی که این روز‌ها در تدارک آلبوم جدیدش است ‌، ۶ و ۷ مرداد ماه در سالن فجر شهر جدید  «پردیس» به صحنه می‌رود.

این خواننده پاپ توضیح داد: ‌ با توجه به اینکه بهای بلیت کنسرت در تهران این روز‌ها بالا رفته و همهٔ مردم توانایی حضور در اجراهای تهران را ندارند‌، تصمیم گرفتیم این بار به یکی از شهرستان‌های اطراف برویم‌، ‌ تا مخاطبان نیز به خاطر بهای بالای بلیت دچار مشکل نشود.

وی افزود: ‌ ارزان بودن بهای بلیت به این معنا نیست که کیفیت اجرا را تغییر دادم کیفیت موسیقی‌‌ همان است‌، اما با بلیت ارزان‌تر.

این هنرمند دربارهٔ فضای موسیقی این اجرا بیان کرد: ‌ در سالن فجر ۱۴ قطعه با ترکیبی از سه آلبوم اخیر اجرا خواهم کرد. قطعات آلبوم‌های «شراره»، «شانس» و چند تک آهنگ از این جمله هستند. شاید شرایط به کیفیت برج میلاد نباشد. بهای بلیت این اجرا ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزاران تومان است.

عباس لطیفی ـ نوازندهٔ کیبور ـ ارکس‌تر فرزاد فرزین را رهبری می‌کند، پیمان لطیفی (درامز) ‌، ساکیسفون (یاشار خسروی) ‌، احسان نیزر (ویولن) احمد امین‌پور (پرکاشن) آیین احمدی (گیتار اسپانیش) مهرداد معافی (گیتار الکتریک) و نوید نعیما (گیتار باس) فرزین را در اجرای سالن فجر همراهی می‌کنند.

همچنین این هنرمند از انتشار آلبوم جدیدش در اواخر شهریورماه نیز خبر داد و افزود: ‌ این آلبوم که اکنون مراحل نهایی مجوز را می‌گذراند‌، ۱۱ قطعه را شامل می‌شود و به صورت یک پکیج همراه با دی‌وی دی کنسرت‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

فرزین اضافه کرد: ‌ این آلبوم دنباله روی آلبوم «شانس» است و سبک کاری خودم را پی گرفتم. در بحث ترانه هم از ترانه سراهای جدیدی چون مسعود محمدی‌، روزبه بمانی استفاده کردم.

این خوانندهٔ پاپ با بیان اینکه آهنگسازی همهٔ آثار را برعهده داشته گفت: ‌ کوشان حداد‌، نوید سپهر‌، اشکان آبران‌، انوشیروان تقوی و در بعضی قطعات عباس لطیفی تنظیم کنندهٔ قطعات هستند.



منبع : ایسنا
ستاره بازدید : 513 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
بايد به سليقه مردم احترام گذاشت

موسيقي ما – بهمن بابازاده: فرزاد فرزين که پيش از اين هم استقبال ويژه اي از کارهايش در قالب ترانه تيتراژهاي تلويزيوني شده، با انتقاد از برخي شيطنت ها در انتخاب برخي خواننده براي تيتراژهاي تلويزيوني برنامه هاي ويژه ماه مبارک رمضان ، گفت: « متاسفانه برخي انتخاب ها بواسطه روابطي خاص صورت مي گيرد، ديگر نخ نما شده و مشخص است که بعضي ها که حاضرند به هر قيمتي به عنوان خواننده در اين برنامه ها حضور داشته باشند ، مي توانند کار کنند و خوب يا مردم پسند بودن کارها براي دوستان چندان اهميتي ندارد. »

او در پاسخ به اين سوال که با توجه به دوستي نزديکي که با احسان عليخاني دارد و بخاطر اين رفاقت قديمي ، پيش بيني مي شد که او خواننده برنامه عليخاني باشد به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: « دوستي من و احسان به قوت خود باقي است و احسان دوست خوب من است. او به هر حال در انتخاب هايش سليقه اي دارد و من هم به آنها احترام مي گذارم ولي اعتقاد دارم بايد به سليقه مردم در اين انتخاب ها احترام گذاشت و خواننده هايي که در بين مردم وجهه و مخاطبان بيشتري را دارند را براي خواندن در کارهايي اين چنين پر بيننده استفاده کنند.»

گفتني ست اين خواننده آلبوم جديدش «شليک» را همراه با يک مجموعه تصويري که حاوي کليپ هاي تصويري و بخش هايي از کنسرت تهران اين خواننده است، اواخر شهريور وارد بازار موسيقي کشور خواهد کرد.


منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما
ستاره بازدید : 495 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

کنسرت بزرگ "فرزاد فرزین" روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه سال ۹۰ در سالن فجر شهر جدید پردیس (بومهن) برگزار شد. بعد از اجرای بسیار متفاوت و به یادماندنی فرزاد فرزین در 28 و 29 اردیبهشت 90، امروز راهی پردیس شدیم تا ببینیم فرزاد چه خواهد کرد. در این اجرا اولین قطعه "شانس" از آلبوم شانس اجرا شد.

یه نگاه آره یه نگاه / دوست دارم من به خدا

یه صدا آره یه صدا / نه نمیشم از تو جدا

یه نفر آره یه نفر /این دلو با خودت ببر...

آلبوم شانس یکی از پر مخاطب ترین آلبوم های پاپ منتشر شده است .

امشب فرزاد اعلام کرد : این آخرین کنسرت از آلبوم شانس است و بعد از ماه مبارک با ترک های آلبوم جدید ، پذیرای هواداران خودش خواهد بود.

این همه مخاطب از نقاط مختلف که با عشق به سمت سالن می روند واقعا دیدنیه ، تو شرایطی که این سالن ، یک سالن ورزشی است و هوا در آن خیلی گرمه ، این همه شور و شعف ستودنیست ...

سوپر استار؛اون تو نیستی، من و تو، کی می تونه، تو برگشتی...

بعد از این چند قطعه فرزاد استیج را ترک می کنه

توی سالن ، احسان نیزن ، یاشار خسروی ، مهرداد معافی ، احمد امین پور ، پیمان لطیفی، عباس لطیفی، احمدی، نوید و معمار را می بینیم که تا برگشت فرزاد فرزین بر روی استیج هنرمندانه می نوازند ...

فرزاد فرزین بعد از استراحتی کوتاه باز به استیج بر می گردد.

Smiley happy 091.gif
ستاره بازدید : 392 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

سلام همايش ( گردهمايي ) هواداران فرزاد فرزين صرفا به خاطر عوض كردن حال و هواي شما  برگزار ميشود. اين دومين همايش هواداران فرزاد فرزين در دنياي مجازي است . اولين همايش در 10 بهمن 88 برگزار شد ..ضمنا يك سري سورپرايزهايي هم در روند اين كار براي شما عزيزان در نظر گرفتيم. اين همايش به لطف همگي شما در 10 شهریور در پاتوق هواداران برگزار ميشود.

همايش بزرگ هواداران فرزاد فرزين
 زمان: پنجشنبه 10 شهريور 90

ساعت ۲۱ الی ۲۴

ستاره بازدید : 317 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

آلبوم جدید فرزاد فرزین  20 شهریور سال جاری وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. فرزاد در گفتگوی کوتاه با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره آلبوم جدید خود گفت: «در آلبوم جدیدم که از طریق موسسه‌ی هنر اول در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد، کار آهنگسازی قطعات توسط پیام شمس، مجید رسایی و خودم انجام شده و کار تنظیم ها نیز برعهده کوشان حداد، نوید سپهر، اشکان آبگون، انوشیروان خلعتی و عباس لطیفی بوده است. همچنین میکس و مستر کلیه‌ی قطعات ریتمیک به وسیله کوشان حداد و میکس قطعات اسلو هم توسط خودم انجام شده است.»

وی در ادامه افزود: «ترانه های این آلبوم توسط هنرمندانی هم‌چون روزبه بمانی، حامد رجبی، مسعود محمدی، عرفان سلیمی، یاحا کاشانی، داریوش شهریاری و خودم سروده شده است.»

فرزین با اعلام اینکه آلبوم به صورت یک بسته شامل سی دی و دی وی دی خواهد بود به موسیقی ایرانیان گفت: «آلبوم جدید شامل یک CD و یک DVD تصویری است که در داخل DVD دو کلیپ، تعدادی عکس از خودم به همراه تصاویر پشت صحنه‌ی آلبوم قرار دارد و با توجه به قیمت منصفانه که برای فروش در نظر گرفته ایم این پک یکسان به جای چند پک مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد تا تمامی طرفداران و خریداران آلبوم به صورت یکسان از امکانات آلبوم استفاده کنند.»

فرزاد فرزین همچنین درباره‌ی دلیل تاخیر در انتشار آلبوم خاص که وی نیز با قطعه‌ی ریتمیک «خیانت» در آن حضور دارد، گفت: «تاخیر این آلبوم به دلیل انتشار فیلم «اخراجی‌های 3» و «قهوه‌ تلخ» در شبکه خانگی است و با توجه به این موضوع که سوپرمارکت‌ها یکی از مهم‌ترین محل‌های فروش آلبو‌م‌های موسیقیایی و فیلم‌های سینمایی است، شرکت توزیع‌کننده تصمیم گرفته است تا بعد از انتشار این دو اثر، آلبوم «خاص» را منتشر کند وگرنه آلبوم آماده‌ی ورود به بازار است.»

این خواننده موسیقی پاپ که در سینما هم به عنوان بازیگر حضور دارد، درباره‌ی فیلم سینمایی «کنسرت روی آب» که مهرماه‌ در سینماها اکران خواهد شد به خبرنگار ما گفت: «ژانر این فیلم کمدی است، اما با رویکردی کاملا جدی به مقوله‌ی موسیقی در کنار فضای طنزش می‌پردازد، من در این فیلم نقش یک خواننده‌ی جوان را دارم که می‌خواهد وارد عرصه‌ی موسیقی شود و مشکلاتی را با نامزدش (زهره فکور صبور) به وجود می آورد، به عقیده‌ی من این فیلم تفاوت یک خواننده‌ی حرفه‌ای و فردی که بدون هیچ پشتوانه‌ی حرفه‌ای و بر اساس صرف علاقه می‌خواهد وارد موسیقی شود را بیان می‌کند و از لحاظ شغلی بسیار نزدیک به من است.»

قابل ذکر است که فرزاد فرزین  6 و 7 مرداد ماه سال جاری در شهر جدید پردیس (بومهن) و شهریور ماه هم در شهرهای تبریز، لاهیجان، شیراز و آمل به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

ستاره بازدید : 346 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
سلاااااااااااام عکس   دانلود آلبوم خاص   لینک مستقیمااااااااااام

بالاخره آلبوم خاص منتشر شد.

آلبوم فوق العاده جالبیه توصیه میکنم حتما تهیش کنید.

آلبوم خاص شامل ترانه های:

1.علی اصحابی - نگاه تو

2.بابک جهانبخش - دلسرد نشو از عشق


.فرازد فرزین - خیانت


4.مازیار فلاحی - لحظه ها

5.مهدی مدرس - خوابم نمی بره

6.محسن چاوشی - ها

7.پیام صالحی - به خدا عاشقت هستم

8.رضا یزادنی - به دادم برس

9.شهاب رمضان - جنون


.: خوانندگان : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی :.

.: شعر : حسین صفا ، یاحا کاشانی ، مازیار فلاحی ، سمیه کاویانی ، محسن شیرالی ، علی حسین زاده ، امیر ارجینی ، میثم یوسفی و سروش دادخواه :.

.: آهنگ : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، علی حسین زاده ، انوشیروان تقوی ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی :.

.: تنظیم : کوشان حداد ، انوشیروان تقوی ، رامین مظاهری ، نیما وارسته ، سیروان خسروی ، میلاد عدل

 

ستاره بازدید : 338 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
هنرمندان حاضر در آلبوم «خاص» از این تجریه می‌گویند - ۵
«خیانت» به فرزاد فرزین!
 
موسیقی ما – بهمن بابازاده: فرزاد فرزین دیگر خواننده‌ای است که با یک قطعه در آلبوم «خاص» حضور دارد. او پس از اجرای موفق‌اش در تهران، در مورد این آلبوم و قطعه‌ای که قرار است در ان بخواند، گفت: «یکی دو ماه پیش، ماجرای این آلبوم به گوشم رسید و سپس از طرف یکی از تهیه کنندگان کار، پیشنهاد حضور در این​آلبوم مطرح شد. پس از توافقات لازم، قطعه «خیانت» را ساختم که قرار است در آلبوم گنجانده شود.»

وی افزود:: «این قطعه نیز همانند اکثر کارهایی که در آلبوم است، فضایی ریتمیک و هاوس دارد و برای ساختن​اش تمام انرژی‌ام را گذاشته​ام. در کل به نظرم آلبوم خوب و قابل دفاعی است که قرار است ظرف همین سه چهار روز وارد بازار موسیقی کشور شود. البته در مورد تاریخ انتشار این قبیل آلبوم‌ها نمی‌شود با قاطعیت نظر داد و همیشه در لحظه‌های آخر، نا​هماهنگی​هایی در انتشار آن‌ها به وجود می‌​آید که باعث تاخیر در توزیع کار در بازار می‌شود.»

محسن چاوشی، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، رضایزدانی، پیام صالحی، علی اصحابی، شهاب رمضان، مهدی مدرس و مازیار فلاحی هنرمندانی هستند که در این آلبوم حضور دارند و هر کدام با یک قطعه که با ترتیب حروف الفبا در ترتیب چینش کار گنجانده شده، آلبوم «خاص» را تشکیل داده​اند. این آلبوم بنا بر گفته تهیه کنندگان آن قرار بوده که اوایل تیرماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود که البته تاخیر در انتشار آن همچنان ادامه دارد و بنا بر آخرین خبر‌ها ۲۰ تیر ماه تاریخ نهایی انتشار آلبوم در بازار موسیقی کشور
است.
 

آلبوم خاص

ستاره بازدید : 309 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

سلااااااااااااااااااااااااااام یه سلام گرم تابستونی تقدیم به شما دوستای گل خودم

خوبید خوشید سلامتید ؟

من امروز خیلی شادم خیلی زیاد!

میگی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب!برای اینکه امروز سالگرد تولد کسیه که من خیلی دوسش دارم

تولد کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب یکم فکر کن!

نه نه نه تولد من نیست

بازم فکر کن

چیزی یادت نیومد؟

ای بابا!!!!!!!!!!!


آهان یادت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب این خیلی خوبه

امروز تولد کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درسته

آفرین

امروز تولد فرزاد فرزین

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خوب منم امروز میخوام جشن بگیرم

البته این جشن بدون حضور شما غیر ممکنه

امروز ازتون خواهش میکنم تمنا میکنم که اگه شما هم دوست دارید تولد آقا فرزادو بهش تبریک بگید تو قسمت نظرات متن مورد نظرتونو بگید تا من به اسم خودتون تو وبلاگ ثبت کنم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس هر چی به ذهنت میرسه بنویس

 

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

http://up.vatandownload.com/images/zgpqh3o8uf3dwjq5t4h.gif

http://up.loo30yan.com/uploads/13086571101.jpg


http://up.loo30yan.com/uploads/13087317701.jpg

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو
درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم
میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم
من باشم و داداشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون
ماه و دعوت نمیکنم آخه خودت ماه منی
بذار خیال کنم یه شب تا خود صبح مال منی
به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم
تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم
کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک
خاطره و یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

 

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

 

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

 

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا


 

 

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

 

یکی به نیت تو یکی از طرف من

 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

 

به خاطر و جودت به افتخار بودن

 

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

 

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

 

 

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

 

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

 

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

 

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

 

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

 

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

 

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

 

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

 

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

 

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

حتما نظر بدید منتظرتون هستم
 

 

ستاره بازدید : 321 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

آلبوم جدید فرزادفرزین بعد از عید فطر می آید.

طی صحبت هایی که مدیر با فرزاد عزیز داشتن فرزاد معتقد بود که آلبوم هنوز به اون پختگی و سطح مورد انتظار خود من نرسیده که منتشر کنیم و به بازار بفرستیم و آلبوم باید از لحاظ کیفی در حد و اندازه های لازم باشه . فرزاد اعتقاد داشت که مساله اصلا" آلبوم دادن نیست و سطح کیفی آلبوم مهم است . و ما تصمیم گرفتیم که آلبومی را به بازار بفرستیم که مورد توجه و علاقه ی مردم باشه و به همین علت روی این آلبوم وسواس بیشتری به خرج میدم . و تصمیم گرفته شد که آلبوم اوایل شهریور ماه ، مصادف با عید سعید فطر روانه ی بازار بشه که در قالب سی دی هست آلبوم ، که همراه این آلبوم به احتمال قوی یک پک دی وی دی شامل چند کلیپ وارد بازار خواهد شد . در مورد کنسرت تهران هم باید عرض کنم که فرزاد اعلام کرد که فیلم کنسرت تهران آماده هست ولی متاسفانه بعضی از دوستان به دلایلی که نیازی به مطرح شدن نیست ، روند انتشار این فیلم را به تاخیر می اندازند.

 

ستاره بازدید : 411 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

کنسرت بزرگ فرزادفرزین

زمان:۶ و ۷ مرداد ۱۳۹۰

مکان:سالن فجر شهر جدید پردیس

رزرو بلیط:

موزیک ۲۰:

۸۸۵۱۳۷۰۵

۸۸۵۱۳۷۰۶

آوای فروهر:

۲۲۸۹۶۱۳۰

۲۲۸۹۶۱۳۱

ققنوس:

۲۲۷۲۸۰۰۷

۲۲۷۳۸۰۰۷

دیتا(پردیس):

۷۶۲۴۳۸۳۳

۷۶۲۴۳۸۳۲

قیمت بلیط ها:

ردیف جلو:۶۰ هزار تومان

ردیف های وسط:۵۰ هزار تومان

ردیف های عقب:۴۰ هزار تومان

بالکن:۲۵ و ۳۰ هزار تومان

شروع سانسها:

۶ مرداد:دو سانس»ساعت ۱۹ الی ۲۱-ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰

۷ مرداد:دو سانس»ساعت ۱۹ الی ۲۱-ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰

رهبر ارکستر:عباس لطیفی
 

ستاره بازدید : 308 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

فرزاد فرزین: آن‌ها کلاه بردار‌اند!

سوء استفاده از نام هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی، به موسیقی پاپ هم کشیده شد

موسیقی ما - هنرمندان بسیاری هستند که از سوی مخالفانشان به عناوین مختلف مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و از نام و اعتبار آن‌ها در جهت منافعی خاص استفاده می‌شود. این قبیل سوء استفاده‌ها معمولا در فضای مجازی بیشتر و بیشتر است و همیشه درصد بالایی از مخاطبان چهره مورد نظر را نیز در بر می‌گیرد. ماجرای این سوءاستفاده‌ها هم معمولا از سایتهای شخصی یا به قولی fan club ‌هایی شروع می‌شود که به نام هنرمند مورد نظر، شروع به فعالیت و عضوگیری می‌نمایند.

در سالهای اخیر نیز با رشد قارچوار شبکه های اجتماعی موج سوء استفاده‌ها شکل جدید‌تر و به قولی به روز تری را به خود گرفته و تا حدی ماجرا بیخ پیدا کرده که هر روز شاهد تکذیبیه یکی از هنرمندان مبنی بر بی‌اطلاع بودناش از صفحاتی که به نام او ثبت شده، هستیم.

جدید‌ترین واکنش به این موج، از سوی فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ انجام شده که ضمن تکذیب فعالیت‌اش در شبکه‌های اجتماعی، وجود هر گونه صفحه یا fan club در شبکه‌های اجتماعی را به شدت تکذیب کرد. این خواننده ضمن کلاه بردار خواندن صاحبان و گردانندگان این صفحات، گفت: «متاسفانه چند وقتی ست که برخی سود جویان با سوء استفاده از نام من اقدام به راه اندازی کلوپ هواداران و صفحه فیس بوک به نام من شده‌اند و با ترفندهای مختلف سعی در اخاذی و مطالبات مالی برای عضویت در این سایت‌ها شده‌اند. من از طریق شما اعلام می‌کنم که هیچ صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی ندارم و هیچ صفحه طرفدارانی در این فضا متعلق به من نیست و کسانی که به اسم من اقدام به راه انداختن چنین صفحاتی کرده‌اند، کلاهبردارانی هستند که از این راه در پی رسیدن به مقاصد خودشان هستند.»

این خواننده پس از اجرای موفق‌اش در تهران، برنامه‌هایی را در رشت، گرگان، شیراز، بندر عباس و ابادان ترتیب داده که به دیدار مخاطبان‌اش در سایر شهرستان‌ها نیز برود. فرزین همچنین خبر از اتمام ضبط آلبومش داد و اینکه به محض تکمیل شدن نسخه نهایی و ریزه کاری‌های انتهایی آلبوم، سعی دارد اوایل تابستان، آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.



منبع : تماشا

 

ستاره بازدید : 695 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

استقبال هلندی‌ها از قطعات ایرانی؛
قطعه «چیکه چیکه» فرزاد فرزین وارد چارت برترین‌های رادیوی هلندی شد

قطعه‌ای از فرزاد فرزین، خواننده‌ی خوش‌صدای کشورمان وارد چارت هفتگی (Top Ten) رادیوی هلندی (funx) شد. بنابر گزارش «موسیقی ما»، این رادیوی هلندی با آدرس (www.funx.nl) که این هفته سی‌و‌چهارمین جدول برترین‌هایش در 2010 را به نمایش گذاشته، آهنگ «چیکه چیکه» فرزاد فرزین از آلبوم موفق شانس را در جایگاه 10 خود قرار داده است.

ستاره بازدید : 291 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
گفتگوی بابک صحرایی با خشایار اعتمادی ، رضا صادقی و فرزاد فرزین؛ (بخش اول) . " موسیقی ما "
 
من فقط صحبت فرزاد و میزارم

به نظر من خواننده باید یك ایدئولوژی مشخصی هم داشته باشد. یعنی جدا از صدای خوب و شرایطی كه برای خوانندگی لازم است باید بداند كه اصلاً هدفش از خوانندگی چیست. نكته دیگر اینكه چه می‌خواهد بخواند و چه چیزی را می‌خواهد به مردم ارائه كند و به عقاید آنها اضافه نماید. خیلی از خواننده‌ها هستند كه ممكن است بیایند و در برهه‌ای هم موفق بشوند اما اشعار و ترانه‌هایی را می‌خوانند كه نه تنها سطحی و ضعیفند بلكه یك سری اثرات منفی و نادرستی را هم در باورهای نوجوانان جامعه ایجاد می‌كنند. یك سری كلمه‌های غلط و عبارت‌های اشتباه كه امكان دارد در بدترین جاهای شهر هم استفاده نشود. به این خوانندگی نمی‌گویند.خواننده باید چیزی را بخواند كه مبتنی بر باور خودش است از طرف دیگر باید سطح فرهنگ جامعه را ارتقاء بدهد نه اینكه باری به هر جهت باشد و فقط فكر این باشد كه شنیده بشود. در كنارش مسائلی كه دوستان اشاره كردند هم بسیار حائز اهمیتند.


 ما در خیلی از مواقع از موسیقی فاخر صحبت می‌كنیم. از نگاه من موسیقی فاخر و غیر فاخر نداریم.این کلام یک موسیقی است که فاخر بودن یا نبودن آن را مشخص می کند.ریتم از اجزاء تشكیل‌دهنده تمام موسیقی‌هاست و این كلام است كه باعث تغییر افكار برخی از مخاطبان موسیقی می‌شود و نوع گویش آنها را تغییر می‌دهد. در مورد صحبت شما باید بگویم من در شرایطی قرار گرفتم كه همین شرایط باعث شد روند حركتی‌ام را تغییر بدهم. من و یك سری از بچه‌ها آن 6، 5 سال پیش وقتی آلبوم مجازمان آماده انتشار شد، به یك شبكه ماهواره‌ای كه آن زمان با مجوز كار می‌كرد كلیپ دادیم. حرف رضا دقیقاً اینجا سندیت پیدا می‌كند. آن زمان شرایط در یك مقطعی شرایط خوبی شد. حتی من با رضا هم كه از من قدیمی‌تر و موفق‌تر هم بود كار مشتركی را انجام دادیم كه كار موفقی شد و خیلی خوب دیده و شنیده شد. در تمام دنیا، موسیقی بدون تصویر تقریباً هیچ معنای خاصی ندارد و از ابتدای تهیه یك موسیقی به كلیپ آن فكر می‌كنند. در آن شرایط به خاطر نبود مدیریت و حمایت مناسب، كار به دست افرادی افتاد كه صلاحیت یا توانایی اداره آن را نداشتند. در صورتی كه چنین شبكه‌ای كه دارای مجوز هم بود باید توسط خود مسئولان مدیریتی موسیقی اداره می‌شد كه كار به جایی نرسد كه شبكه پول بگیرد و به عنوان مثال یك كلیپ نامناسبی را پخش كند. شرایط به گونه‌ای پیش رفت كه دیدیم این وضعیت به آینده كاری ما لطمه خواهد زد. كه این اتفاق هم افتاد. ما هر چه تلاش كردیم كه كلیپ‌های ما از این شبكه‌ها خارج شوند كسی گوشش بدهكار نبود. این مسأله هم بود كه در طی تقریباً 2 هفته، ناگهان تمام خواننده‌هایی كه مجاز بودند زنگ زدند و خواستند كه دیگر كلیپشان پخش نشود. طبیعتاً آن شبكه نابود می‌شد و به همین خاطر قبول نكردند. در نتیجه دودش به چشم امثال من رفت و من و رضا و یك سری دیگر از دوستان یك زمان زیادی نتوانستیم كار كنیم. البته خروج از این شبكه‌ها به نفع ما شد اما سوءمدیریت صورت گرفته در آن زمان باعث شد شبكه‌هایی كه می‌توانستند به موسیقی داخل كشور كمك كنند، به دشمن این موسیقی تبدیل شدند. مسأله دیگر اینكه آن موسیقی‌ای كه در طی 6، 5 سال گذشته توسط مردم، چه داخل و چه خارج از كشور، دیده و شنیده شده موسیقی‌ای بوده كه از شبكه‌های ماهواره‌ای پخش شده و چون مدیریتی هم روی آن صورت نگرفته، سطحی‌ترین و ضعیف‌ترین كارهای تولید شده در داخل از طریق این شبكه‌ها پخش شده‌اند و نتیجه‌اش این شده كه در تمام دنیا گفته می‌شود كه ایران دارای بدترین خواننده‌هاست.


رفتن به سمت موسیقی غیراخلاقی. غیر از اینكه موسیقی‌اش موسیقی ضعیفی است و كلام زشتی به روی آن است و اثر منفی روی جامعه می‌گذارد، كلیپی هم كه برای آن می‌سازد نامناسب و مغایر با عرف جامعه است. كاری ندارم كه چه چیزهایی الان چارچوب است.یك آدم ایرانی، یك آدمی كه غیرتی است و روی مسائل فرهنگی كه از قدیم در ایران وجود داشته حساسیت دارد، نمی‌تواند خیلی از این شكسته شدن عرف‌های فرهنگی را بپذیرد. اینكه مثلاً یك خانمی در كلیپ كسی كه در ایران زندگی می‌كند بدون حجاب ظاهر می‌شود. چیزی كه در خون ما نیست و یك چنین پوششی و این نوع كلیپ با آن كلام مبتذلی كه اشاره كردم، باعث می‌شود هیچ پدر و مادری دوست نداشته باشد كه بچه‌اش به آن نگاه كند. ما اینجا برخورد نمی‌كنیم، محدود نمی‌كنیم و در نتیجه روز به ‌روز تعداد این كارها بیشتر می‌شوند.بدتر می‌شوند. از آن طرف هم در رسانه ملی می‌آییم جلوی خواننده‌هایی كه به صورت مجاز فعالیت می‌كنند را می‌گیریم و محدودشان می‌كنیم. نتیجتاً آنهایی كه از طریق همان تب خوانندگی وارد موسیقی می‌شوند و بدون آنكه اصول هنری موسیقی برایشان ارزشی داشته باشد كارشنان را ارائه می‌كنند، مطرح هم می‌شوند و مثل یك ستاره پوشالیِ در جامعه هم به زندگی‌شان ادامه می‌دهند و فكر هم می‌كنند كه موفقند. از آن طرف كسانی كه برای كارشان زحمت می‌كشند و یك سری ایدئولوژی و عقیده خاصی در خوانندگی دارند و مجاز هم هستند آنجا كه باید تحت حمایت قرار بگیرند، تنها می‌مانند و تبلیغی برایشان انجام نمی‌شود. منظورم از تبلیغ بیلبورد زدن نیست. مردم چهره من نوعی را كه می‌شناسند. مهم شنیده شدن كارهای ما است. موسیقی باید شنیده بشود تا شنونده را جذب كند. مثلاً اگر رضا صادقی یك كلیپ داشته باشد و این كلیپ روزی حتی یك بار از رسانه‌ها پخش شود فكر كنید كه چقدر می‌تواند به ماندگاری و شنیده شدن آن كار كمك كند و نتیجتاً به خواننده‌ای كه این كار را تهیه كرده كمك می‌شود. ما می‌آییم این بخش را محدود می‌كنیم و سلیقه‌ای برخورد می‌كنیم حتی نمی‌توانم بگویم سلیقه‌ای چون فكر نمی‌كنم كلاً بیشتر از 5، 4 خواننده پاپ در رسانه ملی فعالیت داشته باشند. اتفاق كلی‌ای كه می افتد همین وضعیت حال حاضر موسیقی است.
ستاره بازدید : 3576 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (2)

با 9 خبر بسیار داغ جنجالی وشنیدنی نوروزی در خدمتتون هستیم

1:فرزادفرزین ازدواج کرد   البته نمیدونم شایعه هست یا نه ولی اگه راست بود من یکی که براش آرزوی خوشبختی میکنم

۲-با شنیدن خبر ازدواج فرزاد فرزین یکی از هواداران راهی بیمارستان شد

3:فرزاد به مناسبت ایام نوروز در شبکه جام جم برنامه اجراکرد(کلیپها به زودی...

4:مصاحبه صوتی فرزاد به مناسبت سال نو (به زودی...)

5:تور کنسرتهای فرزادفرزین در خارج از کشور(فعلا در ارمنستان)(اطلاعات کنسرتها به زودی...)

6:کنسرت فرزادفرزین در متل قو(اطلاعات کنسرت به زودی...)

7:سی دی کنسرتهای فرزاد اردیبهشت ماه در سراسر کشور

8:اکران فیلم کنسرت روی اب در اردیبهشت ماه

9:البوم ش...با صدای فرزادفرزین به احتمال قوی در اردیبهشت ماه منتشر میشود

ستاره بازدید : 301 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
سلام دوستان فرزاد فرزین به عنوان مهمان و خواننده در جشن نوروزی در شهرستان اراک در کنار هادی کاظمی مهران احراری . ... حضور دارد
9 10 11 فروردین ساعت 20:30 در سالن 2500 نفری امام خمینی
ستاره بازدید : 702 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود؛
23 کلیپ از اجرای زنده ستاره‌های موسیقی پاپ ایران


موسیقی ما - برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی و به همت شرکت تصویر دنیای هنر برنامه‌ای مستقل در آستانه نوروز 90 تولید شده که مجموعه ای از ستارگارن دنیای موسیقی و سینمای کشورمان در آن حضور دارند.



فریدون آسرایی، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علیرضا قمیشی، حامی، رضا یزدانی، مانی رهنما، سعید عرب، بابک جهانبخش، مهدی مدرس، امید حاجیلی، پژمان جمشیدی، مهدی یغمایی، هژیر مهرافروز، بهزاد ابطحی، محمد زارع، داریوش شهریاری و گروه موسیقی سنتی نوای کهن
بهترین اثر سال خود را در قالب 23 ویدئو کلیپ با اجرای زنده در 2 مجموعه‌ی نوروز 90 از 22 اسفند در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد. 23 خواننده محبوب موسیقی ایران، بهترین ترانه‌های خود را به مناسبت نوروز 1390 به علاقه‌مندان خود تقویم می‌کنند و در کنار ستتارگان سینمای ایران و با اجرای مجری توانمند رضا رشید‌پور برنامه‌ای جالب و شاد را ارائه داده‌اند.
ستاره بازدید : 281 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

تکذیب حضور در جنگ 90 به عنوان خواننده؛
صحبت‌های فرزاد فرزین درباره «جنگ 90»، برنامه کنسرت‌ها و تشکر از مدیربرنامه‌هایش


موسیقی ما- مینا آتشی: فرزاد فرزین مدتی است که در سکوت، مشغول کار روی آلبوم جدیدش است. اما اتفاقاتی پیرامون وی باعث شد تا گپ کوتاهی با هوادارنش در سایت موسیقی ما داشته باشد. فرزاد فرزین به خبرنگار سایت گفت: «این روز‌ها به شدت درگیر کار تهیه و تولید آلبوم جدیدم هستم و همچنین تمرین برای تور کنسرت‌هایی که قرار است بعد از ایام فاطمیه در سراسر ایران برگزار کنیم.لازم دیدم چند نکته درباره برخی مسائل مطرح کنم.

اول اینکه  در برنامه‌ی با عنوان "جنگ ۹۰" که قرار است بزودی توسط شرکت تصویر دنیای هنر وارد بازار شود تنها بخاطر اصرار بی‌پایان مسئولان و به عنوان یک مهمان و نه بعنوان خواننده، صرفا مصاحبه‌ای کوتاه انجام دادم و بس!

همچنین باید این نکته را هم عرض کنم که از سال جدید قرارداد کاری من با دوست خوب و مدیربرنامه‌ی عزیزم علی چراغعلی به پایان خواهد رسید که جا دارد از او بخاطر زحمات بی‌دریغش تشکر ویژه‌ای  داشته باشم.

در آخر هم این نکته را ذکر کنم که فیلم کنسرتم که امسال با حضور پر شور شما برگزار شد، اردیبهشت ماه سال جاری وارد بازار موسیقی خواهد شد.»
ستاره بازدید : 272 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

فرزاد فرزین و محسن یگانه به عنوان بهترین خوانندگان سال ۸۹ انتخاب شدند!

ستاره بازدید : 325 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

فرزاد فرزین از جمله خوانندگانی است که با سبک و سیاق جدیدی وارد موسیقی پاپ شد و توانست طی این مدت، برای صدایش طرفدارانی پیدا کند… سال ۸۷، برای فرزاد سال خوبی بود. او می‌گفت: پس از چند سال توانستم آلبوم «شوک» را روانه بازار کنم و خوشحالم که مورد استقبال قرار گرفت. با فرزاد فرزین خواننده خوش صدای کشورمان به گفتگو نشستیم که ماحصل آن را در آستانه سال ۸۸ خواهید خواند. البته همان طور که می‌دانید فرزاد فرزین در حال حاضر «خواننده – بازیگر» است. فیلم پسران آجری او را که به یاد دارید؟! بازی در کنار پوریا پورسرخ، بهنوش طباطبایی و مارال فرجاد
فرزاد فرزین بچه چندم خانواده است؟

فرزین: من بچه دوم خانواده هستم.
از خانواده‌ات بگو؟ پدر و مادرت چه کاره هستند؟
فرزین: پدرم مشاور وزیر راه و ترابری بود و الان هم بازنشسته شده است. مادرم هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بودند که ایشان هم در حال حاضر بازنشسته‌اند.
نظر خانواده‌ا‌ت در رابطه با کار تو چه بود؟
فرزین: اوایل تمایل چندانی نداشتند اما بعد‌ها که پیشرفت من را در این حرفه دیدند، دست از مخالفت برداشتند.
از دوران مدرسه‌ات بگو، بچه درس خوانی بودی یا از آن دست بچه‌هایی بودی که به زور باید سر کلاس نگهشان داشت؟
فرزین: از دسته دوم بودم! حسابی شر و بازیگوش و کل مدرسه از پس آرام کردنم بر نمی‌آمدند.

 

رشته تحصیلی‌ات چی بود؟
فرزین: تو دبیرستان ریاضی فیزیک خوندم و در دانشگاه مدیریت صنعتی.
شنیدم شغل دوم هم داری؟
فرزین: بله، کار طراحی و دیزاین داخلی انجام می‌دهم. خوانندگی شغلی نیست که بتوان فقط به آن تکیه کرد.
شنیدیم فرزاد فرزین حسابی بچه پولداره؟
فرزین: اتفاقا خودم هم شنیدم. در حالی که پدر و مادر من هر دو کارمند هستند، با اینکه در زندگی‌مان از رفاه نسبی برخورداریم ولی هیچ وقت پولدار نبودیم. اگر هم من چیزی به دست آوردم به خاطر سعی و تلاش‌های خودم بوده.
جایی گفته بودی پدرت در دوران کودکی برای خواهرت پیانو خریده بود ولی اجازه نداشتی به آن دست بزنی ولی تو یواشکی…؟!
فرزین: وای… اطلاعات شما از من خیلی دقیق‌تره «با خنده»! آره اون موقع‌ها من خیلی بچه بودم، یادمه وقتی خواهرم می‌رفت بیرون، من یواشکی پشت پیانوش می‌نشستم، آهنگ می‌زدم، چی می‌زدم مشخص نبود. وقتی پدرم علاقه من را دید، برای من یک پیانو بزرگتر خرید. بعد هم به آواز علاقه‌مند شدم. تو دوران نوجوانی دائم تو خونه آواز می‌خوندم. اون موقع صدام دو رگه شده بود. یادمه یه روز خانم همسایه‌مون اومد طبقه بالا و بهم گفت: فرزادجان من نمی‌گم نخون، اگه میشه یه کم آرومتر بخون بچه‌ها امتحان دارن (از تعریف این خاطره خودش از خنده ری?ه رفت) اما بعدها که خواننده شدم و صدایم را در
ماشین یا کافی‌شاپ می‌شنیدم، یاد آن روزها می‌افتادم و خوشحال می‌شدم. اما الان برایم عادی شده است. باید بگویم، همچنان این روند را ادامه می‌دهم و در همه حال، هنگام رانندگی، آشپزی! و… می‌زنم زیر آواز.
تا به حال شده از اسمت استفاده کنی؟
فرزین: نه، خیلی هم از این کار بدم می‌آد. بارها شده رفتم تو بانک و بعضی‌ها هم لطف داشتند خواستند نوبت‌شان را به من بدهند اما من قبول نکردم، چرا که اگر یک نفر هم از کار من ناراحت شود، فرزاد فرزین زیر سوال می‌رود. از طرفی این چه توقعی است که مثلا ما باید در اولویت باشیم! نه قبول ندارم.
تا به حال شده از خطری جان سالم بدر ببری؟
فرزین: بله، چند سال پیش تو جاده چالوس تصادف بدی داشتم، اما خوشبختانه سالم ماندم و آسیبی ندیدم. در حالی که ماشینم به طور کامل آسیب دیده بود و اگر کسی آن را می‌دید با خودش می‌گفت حتما راننده‌اش دردم مرده است، اما خدا با من بود.
سال ۸۷ برای تو چطور بود؟
فرزین: سال نسبتا خوبی بود، از اینکه توانستم در این سال مجوز آلبوم جدیدم به نام «شوک» رو بگیرم خیلی خوشحال شدم.
آلبوم «شوک» پس از سال‌ها انتظار به بازار آمد، با این آلبوم چقدر به آرمان‌هایت نزدیک شدی؟
فرزین: بعد از آنکه ترانه‌های آلبوم «تعقیب» بنا به دلایلی با آن کیفیت نامناسب لو رفت، من دو راه بیشتر نداشتم؛ راه اول این بود که آلبوم را با اندکی تغییر به طور مجاز بیرون دهم و راه دوم که راه سخت‌تری هم بود تغییر کل قطعات و آهنگ‌ها بود و اینکه آلبوم بهتری و با کیفیت مطلوب‌تری به بازار ارائه دهم که من راه دوم را که سخت‌تر بود انتخاب کردم. بعد از آنکه آلبوم لو رفته «تعقیب» به بازار آمد من متوجه شدم که آن جوابی را که باید از آلبوم نگرفتم و جز دو، سه قطعه این آلبوم بقیه کارها آن چنان که باید، مورد استقبال قرار نگرفت?د. به همین خاطر سعی کردم از آن فضا فاصله بگیرم و با ورود به فضای جدیدتری «شوک» را تولید کنم.
خاطره خاصی از دوران کاری‌ات نداری؟
فرزین: یادمه اولین باری که مردم چهره‌ام را بعد از پخش آلبوم می‌دیدند بهم می‌گفتند اِ! تو فرزاد فرزینی؟! ما همیشه فکر می‌کردیم صاحب این صدا یک مرد ۵۰-۴۰ ساله باشه!
و نوروز.
فرزین: به سال‌های گذشته به خصوص کودکی و نوجوانی که بر می‌گردم، می‌بینم که از چند روز به تحویل سال تا روز ۱۳ فقط برای من خاطره بود و خاطره…

ستاره بازدید : 3840 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
-تاریخ ومحل دقیق تولد:سوم تیر ماه 1360-تهران


2-پدر{نام.شغل محل تولد}:محمد-مدیر کل برنامه وبودجه وزاذت راه-شاهرود


3-مادر{نام.شغل محل تولد}:نعمایی-خانه دار-لاهیجان


4-اهل محله.ساکن محله:اهل ستار خان .ساکن سعادت اباد


5-معروف ترین فرد خاندان:پدرم


6-خواهر{نام.شغل}:نیلوفر خانه دار


7-برادر{نام.شغل}:ندارم


8-تحصیلات:لیسانس مدیریت صنعتی


9-بهترین وبدترین درس:بهترین معارف-بدترین ریاضی


10-زبان خارجه:انگلیسی در حد معمول


11-قهرمان دوران کودکی:راکی


12-قهرمان دوران جوانی:باز هم راکی


13-مهمترین خصوصیات اخلاقی:شاید تنبلی


14-مهربانی:فکر می کنم مهربان باشم


15-صداقت:خیلی زیاد-سعی می کن دروغ نگویم


16-ایمان:ایمانم زیاد است


17-عشق:وجودش باعث دلگرمی است


18-خجالت:قبلا خجالتی بودم اما الان نه


19-عصبانیت:راستش بیشتر اوقات عصبانی هستم!


20-اولین اهنگی که گوش کردی:مدرسه{این درسا را کجا خوندی..}


21-اولین شعری که گفتی:خدایا{در البوم شراره بوداما در نهایت حذف شد}


22-اولین قطعه ای که خواندی:من خالی از عاطفه و خشم..{ابراهیم حامدی}


23-ساز تخصصی:کیبورد


24-اولین کنسرتی که رفتی:کنسرت تکنوازی پیانو بود


25-عاشق ورزش:فوتبال


26-خواننده محبوب{ایرانی و خارجی}:حمید حامی-کریس دبرگ


27-گروه موسیقی محبوب:پینک فلوید


29-هنرپیشه مرد محبوب{ایرانی وخارجی}:پرویز پرستویی-جانی دپ - سلمان خان


30-هنرپیشه زن محبوب{ایرانی وخارجی}:نیکی کریمی-کاترین زتاجونز


31-اسطوره محبوب:حظرت علی(ع)


32-فیلم سینمایی محبوب{یرانی وخارجی}:سگ کشی{بهرام بیضایی} -ترمیاتور{جیمز کامرون}


33-برنامه تلویزیونی محبوب:این چند نفر از مهران غفوریان


34-محبوب ترین ترانه:خلیج


35-ترانه سرای محبوب:ایرج جنتی عطایی


36-کلیپ محبوب:تریلر{مایکل جکسون}


37-اهنگسازان محبوب:واروژان


38-نویسنده محبوب:گابریل کارسیامارکز


39-کتاب محبوب:صدسال تنهایی


40-شاعر محبوب:سهراب سپهری


41:کارگردان سینمایی{ایرانیوخارجی}:مسعود کیمیایی-جیمز کامرون


42-ورزشکار محبوب{ایرانی وخارجی}:حسین رضازاده-راجر فدرر


43-فوتبالیست محبوب{ایرانی وخارجی}:احمدرضا عابدزاده-کریستیانو رونالدو


44-تیم فوتبال باشگاهی محبوب{ایرانی وخارجی}:پرسپولیس-رئال مادرید


45-شخصیت کارتونی محبوب:پلنگ صورتی


46-اتومبیل{اتومبیل محبوب و اتومبیلی که داری}:بنز-تویوتا


47-پر طرفدارترین ترانه ات:شراره


48-موفق ترین البوم ات:البوم شانس که البته هنوز نیامده


49-بهترین کلیپ ات:پشت صحنه


50-فروش کل البوم هایت:گفته اندیک میلیون وخرده ای


51-تاریخ اولین کنسرت:بهمن82-خیابان توانیر دانشکده مدیریت


52-تعداد کل کنسرت های تهران و شهرستان ومیزان تماشاگر: تهران.کیش.چابهار ومتل قو-مجموعا بیش از 30 هزار نفر


53-شاخص ترین تماشاگر کنسرت تو:پوریا پورسرخ وحامی {که البته روی سن امد وبا هم ترانه خواندیم}


54-مهمترین تصمیم زندگی ات:خوانندگی


55-همسر{نام شغل}:تا خدا چی بخواد


56-فرزندان{نام}:ندارم


57-بهترین کادویی که هدیه گرفتی{چه کادویی و از چه کسی؟}:ساعت مچی از........


58-بهترین کادویی که هدیه دادی{چه کادویی وبه چه کسی؟}:دیوان حافظ به...


59-تعطیلات اخر هفته{weekend}:با دوستانم هستم


60-شهر محبوب{ایرانی وخارجی}:کلا شمال را دوست دارم-پاریس


61-کشور محبوب:قطعا ایران


62-به کدام کشورهای خارجی سفر کرده ای:ترکیه - آلمان و هلند برای کنسرت


63-بهترین دوران زندگی ات{از چه سالی تا چه سالی؟}:19تا22سالگی


64-بهترین دوستت:علی مسعود-ام.اسس


65-معروف ترین دوست غیر موسیقایی:احسان علی خانی


66-تیپ ومد:برای خواننده لازم است البته من خودم مد را می سازم!


67-چت:هفت هشت سال پیش زیاد چت می کردم-عموما در یاهو


68-مدیر برنامه هایت:علی چراغعلی


69-به چه کسی حسادت کرده ای:به هیچ کس!


70-پول وثروت:هم خوب است هم لازم


71-مرگ:منتظرش هستم


72-معنویات:به معنویات زیاد توجه دارم


73-بازنشستی:کار ما بازنشستگی ندارد


74-دوست داری اخرین ترانه ات چه اسمی داشته باشد:خداحافظ


75-مطالعه{مجله وروزنامه}:نمی خوانم


76-سیگار نه دوست ندارم


77-بدترین خاطره زندگی ات:فوت مادربزرگم


78-بدترین استعدادت:نقاشی


79-بدترین تصمیم زندگی ات:انتخاب رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان


80-بدترین دوستت{چه کار کرده؟}:اول اسمش "ب"داشت-خیلی بی معرفتی کرد همین!


81-بدترین ترانه ای که شنیدی:هوای گریه دارم{محمد حبیب}


82-بدترین خواننده:سرژیک


83-اگر فیلم ساز بودی دوست داشتی درباره چه کسی فیلم بسازی: زندگی مهدی مدرس


84-بازیگری در سینما:بازی کردهام وباز هم بازی می کنم

85-موسیی سنتی:نوع عرفانی اش را دوست دارم


86-موسیقی راک:علاقه مندم وهمیشه در البوم هایم داشته ام


87-موسیقی کلاسیک:عاشق ساناتای مهتاب بتهوون هستم


88-ارکستر سمفونیک تهران:چیز زیادی نمی دونم


89-گروه بیتلز:یکی از بهترین گروه های دنیا


90-مایکل جکسون:اسطوره موسیقی پاپ


91-شادمهر:استعدادی که هدر رفت


92-مسعود کیمیایی:گفتم که دوستش دارم


93-جشنواره ترانه:قطعا خوب است


94-جشنواره موسیقی:ناقص است!


95-جشنواره فیلم:تعقیب می کنم


96-ارزوی دست یافتنی:موفق ترین خواننده ایران شوم


97-ارزوی محال:موفق ترین خواننده جهان شوم


98-حرف آخر: نفرین بر جنگ و زنده باد صلح
ستاره بازدید : 1480 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

آلبوم شراره (سال 1383 کمپانی نوای رامشه)

1.شراره

2.طلوع

3.سالی

4.ستاره

5.شهر من

6.من و تو

7.قاصد

8.معشوق سیاهی

9.شالیزار

10.ریمیکس

بهترین های آلبوم شراره: (شراره- من و تو- ستاره – معشوق سیاهی –سالی - طلوع)

 

آلبوم تهدید (سال 1384 غیر مجاز)

1.جوون (آهنگ مربوط یه یکی از برنامه های شبکه مهاجر که پخش نشد)

2.هموطن (به همراهی رضا صادقی - سپهر- بابک تسلیمی و....)

3.چتر شکسته (به همراهی مهدی مدرس)

4.رفتن (به همراهی مهدی مدرس)

5. ندای آسمونی (به همراهی بابک تسلیمی)

6.تب (این آهنگ توسط فرزاد به خواسته ارژنگ حقانی به عنوان نمونه کار خونده شد)

7.اگه ندیده بودمت (به همراهی مریم محشر یا همون دی جی مریم سابق)

8.هدیه خدا (به همراهی بابک تسلیمی)

9.زندون دل (بازخوانی آهنگ فریدون فروغی)

10.پروانه ی من (بازخوانی آهنگ فریدون فروغی)

بهترین های آلبوم تهدید: (چتر شکسته-ندای آسمونی-رفتن-هموطن)

 

آلبوم تعقیب (سال 1385 غیر مجاز)

1.چتر شکسته

2.پاپتی

3.نیشخند

4.خسیس

5.خونه ستاره

6. شراره ریمیکس

7.بهش بگو

8.تعقیب

9.هفت رنگ (کاور یکی از آهنگ های Tina charles)

10.فریاد

بهترین های آلبوم تعقیب: (بهش بگو - هفت رنگ - فریاد - خونه ستاره - تعقیب) 

 

آلبوم شوک (سال 1387 کمپانی ایران گام)

1.شوک

2.بن بست

3.بازیگر

4.یادمه

5.گیج

6.تاج ترانه

7.شوک (ریمیکس)

8.بمون

9.به تو مدیونم

10.بعد تو

11.میبخشمت (آهنگ کاور incomplete از گروه backstreet boys)

12.من و تو (ریمیکس)

بهترین های آلبوم شوک: (شوک - بازیگر-  تاج ترانه - به تو مدیونم)

 

آلبوم شانس (سال 89-1388 کمپانی هنر اول و چهره خندان)

1.احساس من

2.چیکه چیکه

3.برو برو

4.دونه دونه

5.شانس

6.اون تو نیستی

7.چرا دنیا

8.دیگه دیره

9.کی میتونه

10.فانوس

11.سوپراستار

بهترین های آلبوم شانس: (به جرات میتونم بگم کل آلبوم)

 

تک سانگ ها

 

1.پنجره

2.عاشقت بودم

3.نم نم بارون

4.یاد استاد (باز خوانی آهنگ ویگن)

5.عشق من

6.نفرین به جنگ (کاور از آهنگ Show must go on از گروه Queen)

7.نفس بریده (به همراهی محسن چاووشی)

8.نفس بریده 2 (به همراهی محسن چاووشی و محسن یگانه)

9.هموطن (اجرا شده در کنسرت به همراهی محسن یگانه)

10.تو نزدیکی (به همراهی بهنام صفوی و علی اصحابی)

11.بی تو (تیتراژ برنامه ماه عسل)

12.صبح سپید (تیتراژ برنامه صبح آمد)

13.دوئل (به همراهی مهدی مدرس)

14.پشت صحنه زندگی (به همراهی محسن چاووشی مهدی مقدم مهدی مدرس امید عامری)

15.زمستون (به همراهی امید عامری مهدی مدرس)

16.گل سر(به همراهی محسن چاووشی)

17.ایرونی هرجا باشه یک عاشقه (به همراهی مهدی مقدم و بهزاد ابطحی)

18.بوی عیدی (اجرای زنده و بازخوانی آهنگ فرهاد مهراد)

19.یادته (به همراهی بابک تسلیمی)

20.World Cup 2006 (به همراهی مهدی مقدم و مهران احراری و...)

21.من یه ایرانیم (به همراهی داریوش شهریاری و مهدی مقدم ومهدی مدرس و...)

22.پسران آجری (سکانس پایانی فیلم پسران آجری)

23. کی اشکاتو پاک میکنه (به همراهی مهدی مدرس باز خوانی آهنگی ازابی)

24.عیدت مبارک (تیتراژ برنامه نوای آریایی در عید نوروز)

25.اولین لحظه ی دیدار(به همراهی امید عامری)

26.بر سکوی افتخار (تیتراژ برنامه بر سکوی افتخار به همراهی هژیر مهرافروز که پخش نشد)

27.نارفیق (به همراهی مهدی مدرس)

28.Remix-TV3 (میکس با چند آهنگ تیتراژ از مجید اخشابی و محسن یگانه و رضا عطاران و...)

29.خلیج فارس (باز خوانی آهنگی از ابی)

30.دونه دونه ریمیکس

ستاره بازدید : 7034 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (1)

۱-احساس من

 

ماه توی دستامه وقتی تو پیش منی
نه تو نمی تونی از
عشقم
دل بکنی

تو مال منی ، طوال منی
دنیا دنیا تو رو میخوام

تو یاس منی ، احساس منی

جز تو ، کسی رو نمی خوام

تو مال منی ، طوال منی
دنیا دنیا تو رو میخوام


تو یاس منی ، احساس منی
جز تو ، کسی رو نمی خوام

دنیا دنیا تو رو می خوام

تو رو می خوام ، تو رو می خوام

تا تو رو دارم زندگی بهشته برام
انگار خدا عشق تو رو نوشته برام

تو مال منی ، طوال منی
دنیا دنیا تو رو میخوام

تو یاس منی احساس منی
جز تو کسی رو نمی خوام

تو مال منی ، طوال منی
دنیا دنیا تو رو میخوام

تو یاس منی احساس منی
جز تو کسی رو نمی خوام

تو مال منی
، منی ، منی ، منی

مال منی

تو تو تو تو تو ، تو رو میخوام

یاس منی

۲-چیکه چیکه

 

آخرین نامت به دست من رسید
غم شد و اشک و توی چشام کشید

منتظر بودم بگی دوسم داری
نه بری اینجوری قالم بزاری

پس فرستادی تمام عکسامو
پاک نکردی از رو گونه اشکامو

آخر قصه چرا اینجوری شد
قسمت دست من از تو دوری شد

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
می ریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روز عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تو بیا برام بمون ، تو بیا برام بمون

حالا دنبال یه گوشم تا تو تنهایی بمیرم
وقتی دیگه نمی زاری دست گرمت و بگیرم

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
میریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روز عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه
چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تیکه تیکه تیکه تیکه کم کم
می ریزم آروم آروم و نم نم

اونی که یه روزی عاشقش کردی
حالا میگی فراموشش کردم

چیکه چیکه چیکه چیکه
بارون منو می کشونه تو خیابون

تیکو تیکو تیکو تیکه ساعت
میگه نمیای

تو بیا برام بمون

دیگه نمیاد ، دیگه نمیاد ، دیگه نمیاد
دیگه نمیاد ، نه دیگه نمیاد

۳-برو برو

 

تو نفسه دوباره بودی
وقتی تو شبم ستاره بودی

تو زمزمه بارون تو قلبمو ازم ربودی

این روزا دلت جای دیگست
چشات محو چشای دیگست

برو که کشتی احساسم و
نگو چیزی فقط برو

برو برو برو برو برو

برو برو دیگه از اینجا برو
نه دیگه نه نمی خوام عشق تو رو

برو نگو که من و تو مال همیم
حرفی نمونده که با هم بزنیم

برو برو دیگه از اینجا برو
نه دیگه نه نمی خوام عشق تو رو

برو نگو که قلب من مال تو یه
حیف دلی که گرفتار تو یه

برو برو برو برو برو برو

میدونی دلم برات می سوزه
قلبت یه روز تو تنهایی می پوسه


من و تو شدیم دو خط موازی
خودت خواستی تو زندگی ببازی

آره عشق تو پس دادم و
نمی خوام بمونی تو یادم و

برو که کشتی احساس مو
نگو چیزی فقط برو

برو برو برو برو

برو برو دیگه از اینجا برو
نه دیگه نه نمی خوام عشق تو رو

برو نگو که من و تو مال همیم
حرفی نمونده که با هم بزنیم

برو برو دیگه از اینجا برو
نه دیگه نه نمی خوام عشق تو رو

برو نگو که قلب من مال تو یه
حیف دلی که گرفتار تو یه

برو برو برو برو برو برو

۴-دونه دونه

چشمای نازت و وا کن ، حیفه اشکات که بریزه
بگو عشقمون همیشه ،
واسه خاطرت عزیزه

میدونم برات عزیزه

دونه دونه اشکام رو گونه هامه

وقتی تو نباشی اینا باهامه
میمونی تو قلبم واسه همیشه

تو رو کم میارم تو روزگارم
همه ی وجودم تویی بهارم

بدون تو تنهام نگو نمیشه

هوا وقتی بارونه آره دلم خیلی می گیره
ندونستی گل یاس من دلم بی تو می میره

من و سپردی به پرسه های بارون
رفتی از لحظه هامون آسون

هنوز کنار یاس گلدون ، به انتظارتم تو ایوون

دونه دونه اشکام رو گونه هامه

وقتی تو نباشی اینا باهامه
میمونی تو قلبم واسه همیشه

تو رو کم میارم تو روزگارم
همه ی وجودم تویی بهارم

بدون تو تنهام نگو نمیشه


هنوزم تو خاطراتم تو رو هر نفس میبینم
چه غریبم بی تو اینجا تو رو میخوام نازنینم

سپیده صبح میدونم میای دوباره
گل سرخ و تو و شبنم ، من و بارون و ستاره

دونه دونه اشکام رو گونه هامه

وقتی تو نباشی اینا باهامه

میمونی تو قلبم واسه همیشه

تو تو تو تو

تو رو کم میارم تو روزگارم
همه وجودم تویی بهارم

بدون تو تنهام نگو نمیشه

 

۵-شانس

یه نگاه آره یه نگاه ، دوست دارم من بخدا
یه ستاره یه صدا ، من نمیشم از تو جدا

یه نفر آره یه نفر ، دل و با خودت ببر
یه پری آره یه پری ، تو از همه عالم سری

عشق منی تو عمر منی
هر جا باشم توی قلب منی

روی لب هام فقط اسم تویه
تو حس خوبه
عاشق شدنی

عشق
منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق
منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

هر جای دنیامی ، تو شانس فردامی
مثل فرشته ها
، هر شب تو رویامی

همه ی باورم از تو نمی گذرم
تو حس خوبه لحظه هامی

هر روز و هر لحظه تو رو می بینم و
تو فکرم دستات و بازم می گیرم و

چشمام می بندم ، یادت می افتم و
آره تو همیشه باهامی

عشق
منی تو عمر منی
هر جا باشم توی
قلب
منی

روی لب هام فقط اسم تویه
تو حس خوبه
عاشق
شدنی

عشق منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

عشق
منی آره عمر منی
آره دوست دارم و تو مال منی

عشق منی عمر منی
یادت باشه تو خیال منی

عشق منی

۶-اون تو نیستی

اونکه داره بی تفاوت می گذره رد میشه از من
اونکه داره بی بهونه دور میشه همیشه از من

اونکه تو خواب و خیالش من و دیگه راه نمیده
اونکه که میگه از تموم خاطراتش دل بریده

اون تو نیستی ، اون تو نیستی

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیستی بزار از خواب بپرم

اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیست بزار از خواب بپرم

اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره

اینا رو تو خواب میبینه ، شب تنهایی بلنده
اونکه اشکام و می بینته ، ولی چشماش و میبنده

اونکه هیچ حسی نداره به من و این همه دردم
اونکه میگه تا قیامت پیشه تو بر نمی گردم

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیستی بزار از خواب بپرم

اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیستی بزار از خواب بپرم

اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره

اونکه داره بی تفاوت می گذره رد میشه از من
اونکه داره بی بهونه دور میشه همیشه از من

اونکه تو خواب و خیالش من و دیگه راه نمیده
اونکه که میگه از تموم خاطراتش دل بریده

اون تو نیستی ، اون تو نیستی

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیستی بزار از خواب بپرم



اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره

اون تو نیستی نه نمیشه باورم
اون تو نیست بزار از خواب بپرم

اون تو نیستی اونکه که دوستم نداره
اون که داره من و تنهام می ذاره


۷-چرا دنیا

چرا دنیا چرا دنیا ، منو می خوای تک و تنها
همش هم گریه ی بارون شدم هم سایه ی ابرا

دلم غمگینه غمگینه ، غروبای غم انگیزه
چرا باید بشم خیره ، به اشکایی که می ریزه

بگو بگو که آره ، هر شب یه روزی داره
اونکه منو برده از یاد ، برمیگرده دوباره

تو که میدونی دنیا ، داره پیر میشه این دل
بزار برگرده پیشم ، مثل موجی به ساحل

منو دادی به دستای ، شبای سرده تنهایی
چرا رحمی تو قلبت نیست ،
آخه دنیا چه دنیایی

چرا هیشکی نمی دونه چه بغضی توی شب هام

چه زخم هایی ازت دنیا رفیقه قلب تنهام

بگو بگو که آره ، هر شب یه روزی داره
اونکه منو برده از یاد ، برمیگرده دوباره

تو که میدونی دنیا داره ، پیر میشه این دل
بزار برگرده پیشم مثل ، موجی به ساحل

بگو بگو که آره ،
هر شب یه روزی داره
اونکه منو برده از یاد ، برمیگرده دوباره

۸-دیگه دیره

تو خیالمی هنوزم ، وقتی نزدیکم به دوری

وقتی حس می کنم از من
هر لحظه تو در عبوری

تو خیالمی هنوزم ، وقتیکه چشم انتظارم
من هنوزم جز خیالت ، از خودم چیزی ندارم

واسه برگشتن از فکرت دیره
داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه این رویای با هم بودن
داره از یاد این خونه میره

واسه برگشتن از فکرت دیره
داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه دیره دیگه دیره

داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه دیره دیگه دیره

تو خیالمی هنوزم وقتی بارون با عطر تو می باره
وقتیکه دستای من هر لحظه تو بارون دستات و کم میاره

تو خیالمی وقتی هر کسی با عشقش

از کنارم رد میشه

تو خیالمی هر جا باشم هر جا باشی

هر لحظه تا همیشه ، هر لحظه تا همیشه

تو خیالمی

واسه برگشتن از فکرت دیره
داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه این رویای با هم بودن
داره از یاد این خونه میره

واسه برگشتن از فکرت دیره
داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه دیره دیگه دیره

داره فکرت دنیام و می گیره

دیگه دیره دیگه دیره

دیگه دیره دیگه دیره

دیگه دیره

۹-کی میتونه

چشم تو به رنگ آسمونه
صورت تو مثل ماه می مونه

بیا و دستات و بزار تو دستای من
دوست دارم بشم واسه تو دیوونه

کی می تونه کی می تونه مثل یه ستاره
تو آسمونه تو بمونه

کی می تونه کی می تونه مثل من
با تو بمونه عاشقونه

قلب تو چه چه پاک و مهربونه
قدر تو رو کاش دلم بدونه

بیا و سرت و بزار رو شونه من
دوست دارم بشم واسه تو دیوونه

کی می تونه کی می تونه مثل یه ستاره
تو آسمونه تو بمونه

کی می تونه کی می تونه مثل من
با تو بمونه عاشقونه

دلت اگه پیشم بمونه
میشه قلب من برات یه آشیونه

هنوز به عشق تو اسیرم
پای عشق تو یه روز من میمیرم

چشم تو به رنگ آسمونه
صورت تو مثل ماه می مونه

بیا و دستات و بزار تو دستای من
دوست دارم بشم واسه تو دیوونه

کی می تونه کی می تونه مثل یه ستاره
تو آسمونه تو بمونه

کی می تونه کی می تونه مثل من
با تو بمونه عاشقونه

۱۰-فانوس

من سکوتم تو ترانه ، من یه فانوس تو زبانه
من نگاه مات و گنگم تو نگاهی عاشقانه

من یه زخمم تو یه مرحم ، من به ندرت تو دمادم.
من یه باغه گر گرفته ، تو مثل نزول شبنم

من و تو دو تا عروسک ، با چشای تیله ای
من و تو زندونی ، خاطره های پیله ای

من یه عکس پر غبار ، از یه ترانه ساز لال
اما تو هنوز مثه ، باوری یک قبیله ای

من پر از شکست و تردید ، تو شکوه تخت جمشید
من شبه شب پره مرده ، تو مثه طلوع خورشید

من یه شهره بی پرنده ، تو یه پیروز یک برنده
بگو تو حراج چشمات ، قیمت ستاره چنده

قیمت ستاره چنده ، قیمت ستاره چنده

من و تو دو تا عروسک ، با چشای تیله ای
من و تو زندونی ، خاطره های پیله ای

من یه عکس پر غبار ، از یه ترانه ساز لال
اما تو هنوز مثه ، باوری یک قبیله ای

من پر از شکست و تردید ، تو شکوه تخت جمشید
من شبه شب پره مرده ، تو مثه طلوع خورشید

من یه شهره بی پرنده ، تو یه پیروز یک برنده
بگو تو حراج چشمات ، قیمت ستاره چنده

قیمت ستاره چنده ، قیمت ستاره چنده

۱۱-سوپر استار

نگاهم کن که من رو به سقوطم
نه این من نیست منی که روبه روتم

بزار همه ببینند آسمونم بی فروغه
بزار مردم بدونند که ستارشون دروغه

یه کاری کن یه کاری کن نگو سهم من این بوده
نزار از هم بپاشم من از این تکرار بیهوده

یه کاری کن یه کاری کن که می ترسم از این آوار
یه کاری کن اگه دستات هنوزم ناجیه ای یار

این منم پر شکسته ،
خسته ی خسته
از خودم بیزار و از هموار شکسته

ببین اسیره بن بست جنونم

نمی تونم نمی تونم که من اینجا بمونم
نمی تونم نمی تونم که من اینجا بمونم

ستاره بازدید : 288 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
28، 29، 30 بهمن؛ جمعي از خوانندگان موسيقي پاپ ايران زنده و پلی‌بک كنسرت مي‌دهند

چند خواننده موسيقي پاپ ايران 28، 29، 30 بهمن در تهران كنسرت مي‌دهند. در اين برنامه كه درسالن آمفي تئاتر كانون برگزار مي‌شود، جمعي از خوانندگان موسيقي پاپ ايران در برنامه ويژه‌اي به اجراي قطعات زنده و پلي بك مي‌پردازند، به طوري كه از ساعت 18 تا 20 چهارشنبه 28 بهمن حميد عسگري و فرهاد جواهركلام، 29 بهمن رضا يزداني و مجتبي كبيري و 30 بهمن فرزاد فرزين و مسعود امامي به روي صحنه خواهند رفت.

در اين كنسرت‌ها حميد عسگري، فرزاد فرزين، و رضا يزداني به صورت زنده و با همراهي سولو گيتار برنامه خود را اجرا مي‌كنند و فرهاد جواهر‌كلام، مجتبي كبيري و مسعود امامي نيز قطعاتي از آخرين آلبوم‌هاي خود به صورت پلي بك مي‌خوانند.

بليت‌هاي برنامه «سه شب اجراي ويژه ستارگان موسيقي پاپ ايران» از هم‌اكنون در گيشه سينما آزادي، مجله ترانه ماه و سينما كانون به فروش مي‌رسد.
ستاره بازدید : 408 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
سومین آلبوم فرزاد فرزین به نام شانس از موسسه چهره خندان به بازار عرضه شد. پخش این آلبوم را هنر اول انجام داده است. شرکت ال جی اسپانسر این آلبوم است.

فرزاد فرزین پس از مشکلاتی عجیبی که بابت همکاری او با ایران گام پیش آمد، قید همکاری با این شرکت را زد و با اتکا به توانایی های خود، آلبوم سوم خود را عرضه کرد.

فرزاد فرزین با آلبوم خود و فروش خوب آن پاسخ خوبی هم به انحصار طلبان موسیقی پاپ ایران داد و نشان داد که هنوز بازار موسیقی تک قطبی نشده است. شاید با گذشت زمان بیشتری از زمان عرضه شدن آلبوم شانس بتوان این مجموعه را پرفروش ترین مجموعه ی پاییز و زمستان سال 88 دانست. با یک بررسی اجمالی می توان استقبال از این آلبوم را به نسبت زمان عرضه شدن اندک بیش از آلبوم های ستارگان موسیقی پاپ در دو فصل آخر سال دانست.

روی جلد آلبوم، فرزاد فرزین در ایستگاه مترو، ایستاده و با سکه ای شیر یا خط می کند! نام آلبوم و خواننده در گوشه پایینی اینسرت نوشته شده است. در پشت جلد، اطلاعات کامل قطعات در زمینه ی سبز رنگ نوشته شده است.

اطلاعات آلبوم:

آلبوم شانس، دارای 11 قطعه است. ترانه ها از فرزاد فرزین، حامد هاکان، مرجان نوری نژاد، مریم اسدی، علی مهرگان، روزبه، امین بامشاد، یغما گلرویی و محمود الهویی است. آهنگ ها از حامد هاکان، فرزاد فرزین و پدرام کشتکار است. تنظیم ها از فرزاد فرزین، مهران خلیلی، کوشان حداد، نوید سپهر، محمد شاکر و پدرام کشتکار است.

قطعه اول ( احساس من ) با ترانه و آهنگ و تنظیم فرزاد فرزین. موسیقی دیجیتالی با ریتم سریع، به همراه آواها و اصوات زمینه قطعه ای اکتیو را رقم زده است. ترانه تراک قابل توجه نیست، ولی فضاسازی موثر این ضعف را پوشانده است. افکت های صوتی در زیبایی کار موثر بوده است. فرزاد فرزین در این قطعه همه کاره است و در واقع می توان تراک اول را جزئی از مسیر ذهنی این هنرمند در یک سال گذشته دانست. فرزاد فرزین با تنظیم خوب این قطعه نشان داده که نقطه قوت او فقط قدرت صدا نیست و در زمینه های دیگر نیز استعداد بالقوه دارد.

قطعه دوم ( چیکه چیکه ) با ترانه و آهنگ حامد هاکان و تنظیم مهران خلیلی. موسیقی آرام و احساسی، خواننده را پس از 30 ثانیه همراه خود می کند. ترانه ای زیبا و تنظیمی مناسب فضای کار، قطعه ای زیبا را رقم زده است. در میانه، قطعه ریتم نسبتا سریع تری می گیرد و تنوعی زیبا ایجاد می کند. گیتار در قسمت بی کلام پاسخ مناسب و زیبایی به خواننده می دهد. خواننده به خوبی از قدرت صدای خود استفاده می کند و اجرای زیبایی دارد.

قطعه سوم ( برو برو ) با ترانه مرجان نوری نژاد و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد. (تو نفس دوباره بودی * وقتی تو شبم ستاره بودی * تو زمزمه بارون * تو قلبمو ازم ربودی ... ) فرزاد فرزین در زمینه بی سر و صدا ترانه را آغاز می کند. پس از اجرای قسمت ابتدایی، موسیقی ریتم دیجیتالی می گیرد و فرزاد همراه با ریتم ترانه را اجرا می کند. همخوانی در پس صدای خواننده به زیبایی کار کمک کرده است. در این قطعه قدرت صدای فرزاد به دلیل تن پایین کمی محو شده است. در واقع صدای خواننده در پس موسیقی قرار گرفته است. افکت های صوتی این قطعه نیز نکته مثبت دیگری در این قطعه است.

قطعه چهارم ( دونه دونه ) با ترانه و آهنگ و تنظیم فرزاد فرزین. ( چشمای نازتو وا کن * حیف اشکات که بریزه * بگو عشقمون همیشه * واسه خاطرت عزیزه ... ) با اجرای این قسمت از ترانه زیبای این قطعه، موسیقی زیبایی آغاز می شود و فرزاد فرزین همگام با موسیقی ترانه زیبایی از خود را اجرا می کند. فضاسازی مناسب، به زیبایی کار کمک کرده است. ( دونه دونه اشکام رو گونه هامه * وقتی تو نباشی اینا باهامه * می مونی تو قلبم واسه همیشه * تو را کم می یارم تو روزگارم * همه ی وجودم تویی بهارم * بدون تو تنها نگو نمی شه ... ) همه کاره این قطعه زیبا هم فرزاد فرزین است و گویی جزئی از تفکر موسیقیایی این هنرمند هم در این قطعه پیاده شده است.

قطعه پنجم ( شانس ) با ترانه و آهنگ و تنظیم فرزاد فرزین. موسیقی آرام زمینه کم کم ریتم سریع و دیجیتالی می گیرد. موسیقی بی کلام تراک را تا یک دقیقه پیش می برد. خواننده شروع به اجرای ترانه معمولی می کند. در این تراک هم صدای خواننده تن پایین تری نسبت به موسیقی دارد. صدا ها و افکت های این قطعه به زیبایی آن کمک کرده است. اجرای خوب فرزاد فرزین نقطه قوت این تراک است و تنظیم قطعه خلاقیت ویژه ای ندارد.

قطعه ششم ( اون تو نیستی ) با ترانه مریم اسدی و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد. موسیقی در ابتدا فضای نسبتا آرامی دارد ولی پتانسیل لازم برای اکتیو شدن را دارا است. خواننده قسمتی از ترانه را در زمینه موسیقی آرام اجرا می کند و پس از آن موسیقی ریتم سریعی می گیرد و خواننده متناسب با ریتم سریع شروع به اجرا با قدرت صدای بیشتری می کند. ترانه این قطعه ملودی مناسبی دارد. در تنظیم دیجیتالی تراک فضاهای خالی احساس می شود. صدای فرزاد در بیشتر قسمت ها در پس موسیقی قرار گرقته است و تنظیم بیش از حد بم کمی قطعه را تحت تاثیر قرار داده است. ( اون تو نیستی نه نمی شه باورم * اون تو نیستی بذار از خواب بپرم ... ).

قطعه هفتم ( چرا دنیا ) با ترانه علی مهرگان و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر. موسیقی با تم شرقی آغاز می شود. خواننده زود همراه موسیقی می شود. ترانه ی زیبا، ملودی مناسبی همراه دارد و تنظیم نوید سپهر مناسب فضای کار انجام شده است. فرزاد باز هم اجرای قابل قبولی دارد. عوامل این قطعه هماهنگی مناسبی با هم دارند و باعث شده یکی از قطعات زیبای آلبوم رقم بخورد. این قطعه 3 دقیقه ای و متفاوت با تم آغازین به پایان می رسد.

قطعه هشتم ( دیگه دیره ) با ترانه روزبه و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم محمد شاکر. صدای تار قطعه را آغاز می کند. صداهای دیگر کم کم به فضا اضافه می شود و پس از 40 ثانیه خواننده با صدای فیلتر شده شروع به اجرا می کند. موسیقی ریتم می گیرد و خواننده همگام با ریتم ترانه را ادامه می دهد. در ادامه فرزاد فرزین اوج می گیرد و قسمت هایی را اجرا می کند. تنظیم قطعه فراگیر نیست. در عین حال در قسمت های بی کلام به زیبایی انجام شده است. در مجموع قطعه ویژگی خاصی ندارد و صدای تار متفاوت ترین ویژگی این تراک است. روند آرام و تند شدن قطعه یک بار دیگر در ادامه تکرار می شود.

قطعه نهم ( کی میتونه ) با ترانه امین بامشاد و ملودی و تنظیم پدرام کشتکار. موسیقی ریتمیک و تکراری با تنظیمی نه چندان جالب و ترانه ای که به ملودی خورانده شده است، اصلا مناسب صدای با وسعت فرزاد فرزین نیست. این قطعه راهی مجزا از سایر قطعات طی کرده و فضای زیبای قطعات قبلی را کمی خراب می کند.

قطعه دهم ( فانوس ) با ترانه یغما گلرویی و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر. موسیقی آرام باز هم آغاز کننده است. پس از 50 ثانیه که موسیقی قطعه را پیش می برد، خواننده اجرای خود را آغاز می کند. ترانه بسیار زیبای قطعه در فضایی دلنشین به خوبی توسط خواننده اجرا شده است. ملودی زیبا و تنظیم مناسب، دیگر ویژگی های یک قطعه زیبا را به این تراک واگذار کرده اند.

قطعه یازدهم ( سوپر استار ) با ترانه محمود الهویی و آهنگ و تنظیم فرزاد فرزین. فرزاد ترانه ای را در اوج اغاز می کند. این قطعه هم مانند تراک نهم فضایی متفاوت با سایر قطعات آلبوم دارد و کمی ساز مخالف می زند! ترانه زیبا در فضایی سنگین اجرا شده است. تنظیم فضای محدودی را تحت پوشش قرار داده است. این قطعه ترانه فیلم سوپر استار است که در این آلبوم جا گرفته است.

دیدگاه:

سومین آلبوم فرزاد فرزین، با نام شانس را شاید بتوان یکی از آلبوم های خوب امسال نامید. فرزاد فرزین نشان داد که می توان در طی یک سال آلبومی متفاوت و البته خوب را عرضه کرد. آلبوم شانس که با استقبال هم روبرو شده است شاید یکی از نقاط عطف موسیقی در سال 88 باشد. می توان 8 قطعه ابتدایی این آلبوم را مسیر رو به جلو برای فرزاد فرزین تصور کرد. نقاط قوتی چون ملودی ها و تنظیم های زیبا و بعضا حرفه ای، صدای رسا و پرقدرت، ترانه های مناسب و اجراهای بسیار خوب در برابر نقاط ضعفی چون یک قطعه نه چندان جالب، نشان از عرضه آلبومی خوب دارد. آلبوم شانس در بین آلبوم های حرفه ای بازار موسیقی پاپ ایران خوب ارزیابی می شود. با توجه به عرضه آلبوم های خوانندگان معروف موسیقی پاپ در پاییز و زمستان سال 88 و عدم رضایت نسبی از آلبوم ها، این مجموعه بیش از پیش خودنمایی کرد و نشان داد که یک هنرمند می تواند با صرف زمان و خلاقیت در جهت مناسب به سمت ایده آل هایی در قالب توانایی ها و سبک و روش خود پیش رود.
ستاره بازدید : 337 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

تبریک می گم تو نظرسنجی سایت اول شدی .

- ممنون ، مردم خیلی لطف کردند ، در نظرسنجی شما دوستان دیگر لایق تر از من بودند . این چیزی جز لطف بازدیدکنند های شما نبود چون دوستان دیگر چیزی کم ندارند .

- یک مقدار در مورد آلبوم شانس توضیح بده و اینکه آلبوم خوب و موفق چه تاثیری می تواند در موفقیت کنسرت ها داشته باشد ؟

- تولید این آلبوم حدود ۹ ماه طول کشید و ۳ ماه بعدش هم پخش شد . ما برای تولید این آلبوم از قبل برنامه ریزی کرده بودیم و وقت زیادی هم بود (حدودا یکی دو سال) که آلبوم های مجاز نتوانسته بودند با استقبال خوب رو به رو بشوند و انتظارات مخاطبان و مردم عام را براورده کنند . این آلبوم تلفیقی از سبک اصلی من و موسیقی به روز بود که در نهایت توانستیم مجموعه ای خوب و ترانه های بیادماندی را تولید و تا حدی انتظارات مخاطبان و عموم را براورده کنیم .

در مورد کنسرت هم کاملا مشخصه ، خوب بودن آلبوم و مورد استقبال قرار گرفتن آن تاثیر مستقیم روی موفقیت کنسرت ها و کشاندن تماشگر در سالن کنسرت (چه در تهران ، چه در شهرستان ها و چه در خارج از کشور) دارد . شاید خیلی از دوستان با من هم عقیده باشند که علاوه بر فاکتور محبوبیت ، آلبوم موفق مهمترین عامل برای برگزاری کنسرت های موفق می باشد .

- یک مقدار در مورد فیلمی که در آن مشغول بازی هستی توضیح بده .

- این فیلم "کنسرت روی آب" نام دارد و ژانر آن طنز اجتماعی و در عین حال موزیکال می باشد . در مورد موضوع و محتوای آن زیاد نمی توانم توضیح بدهم ولی در همین حد بدانید که این فیلم در مورد تب خوانندگی و بازیگری می باشد که در جامعه ما تبدیل به یک هنجار شده است و گریزی نیز به مسائل ملی و اجتماعی دیگر دارد . کارگردان این فیلم جهانگیر جهانگیری می باشد و بازیگرانی همچون حمید لولایی ، رضا داوودنژاد ، احمد پورمخبر ، اکرم محمدی ، علی رضا اسیوند و... حضور دارند که طبیعتا اگر ببینید بهتر است !

- در مورد موزیک ویدیو جدیدت توضیح بده که از شبکه خانگی یا ویدیو رسانه پخش شد ، بازهم ویدیو تولید کردی یا قصد تولید داری ؟

- ویدیو رسانه در حال حاضر تنها رسانه ای هست که خواننده های مجاز می توانند موزیک ویدیو هایشان را در ان عرضه کننده . شاید اولین نفری بودم که این فکر به ذهنم رسید و این کار را انجام دادم ، البته با توجه به اینکه در حال حاضر این تنها راه برای عرضه آثار مجاز تصویری می باشد بلاخره باید این اتفاق می افتاد . این بستر به وجود آمده بهترین روش برای معرفی تولیدات مجاز می باشد که در حال جا افتادن می باشد . سایر دوستان نیز باید دست به دست هم بدهند تا موسیقی مجاز دوباره در سطح اول موسیقی ایران قرار بگیرد و دیگر اشتباهات گذشته که در مقطع زمانی یکی دو ساله اتفاق افتاد ، تکرار نشود . ما برای معرفی تولیدات مجاز نیاز به رسانه های شنیداری و تصویری مثل تلویزیون ، رادیو ، اینترنت و ... نیاز داریم و به جز این ها راهی برای جذب مخاطب عام وجود ندارد .

- آیا تولید آلبوم جدید را آغاز کردی ؟

- برای آلبوم جدید فعلا در مرحله پیش تولید هستیم . گروه کاری تقریبا گروه آلبوم شانس می باشد با چند تغییر جزئی که حتما در آینده اعلام می کنم . در حال حاضر دارم روی آلبوم جدید فکر می کنم و تفکراتم را با بچه های گروه در میان می گذارم . تمام تلاشم را انجام می دهم تا نسبت به آلبوم قبلی پیشرفت کنیم و خودمان را تکرار نکنیم . حساسیت من روی آلبوم جدید خیلی بیشتر از آلبوم شانس می باشد تا یک بار دیگر خودم را ثابت کنم که در مورد آلبوم شانس تا ۵۰٪ موفق بودم .

- در مورد واگذاری امتیاز آلبوم جدیدت پیشنهادی هم داشتی ؟

- طبیعتا وقتی یک آلبوم پر فروش می شود ، برای آلبوم بعدی پیشنهاد های زیادی به خواننده می شود . ما در حال حاضر قدم به قدم پیش می رویم و دوست خوبم علی چراغعلی در حال بررسی پیشنهادات هست .

- شایعه شده که تا دوبرابر دستمزد آلبوم شانس هم پیشنهاد داشتی ؟

- خوب اگر همچین چیزی نبود ، قطعا مطرح نمی شد ولی همه چیز دستمزد نیست ! فعلا چیزی که برای ما مهم است تولید آلبوم جدید می باشد . ما برنامه های زیادی برای این آلبوم داریم و شما اگر نگاهی به روند تولید آلبوم های من داشته باشید (شراره ، شوک ، شانس) می بینید که ما آلبوم به آلبوم پیشرفت داشتیم و قطعا دوست داریم این روند به صورت صعودی ادامه پیدا کند .

- یک مقدار در مورد برنامه های کنسرت هایی که قصد داری اجرا کنی توضیح بده .

- کنسرت هایم از گرگان و گنبد آغاز خواهد شد و بعد آن رودهن و یکی دو شهرستان دیگر و در نهایت تیر ماه هم در تهران که زمانی که مجوز نهایی را دریافت کردیم تاریخ دقیق آنرا اعلام می کنیم .

- حرف آخر

- من یک تشکر خیلی ویژه یه هواداران بدهکارم . این عزیزان در برهه ای که فشار زیادی روم بود و همه می گفتن که فرزاد پسرفت کرده که جنبه سوءنظر داشت ، پای من وایسادن و منطقی از من دفاع کردند . خیلی خوشحالم از اینکه طرفدارن منطقی و صبوری دارم که با این گونه مسائل احساسی برخورد نمی کنند . شعور و صبر بالای این عزیزان قابل تقدیر است . امیدوارم که تواسته باشم با آلبوم شانس گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشم . 

ستاره بازدید : 28918 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (19)

 نام: فرزاد

نام خانوادگی: فرزین

تاریخ تولد:۱۳۶۰/۴/۳

وضعیت تاهل: جدیدا متاهل

یکم بریم سراغ زندگی نامش

بچه دوم خانواده ۱ خواهر داره بزرگتر از خودش و مث اینکه اسمش نیلوفر

پدرش مشاور وزير راه و ترابري وحال  بازنشسته

مادرش رئيس ثبت احوال منطقه يك بوده و حال بازنشسته

خوانواده اش با خوانندگي او موافق نبودند

زياد اهل درس خواندن نيست(ایول مثل خودمه)

اهل تقلب كردن نبود(بازم ایول مثل خودم)

آخرين معدل او 80/14

يكي از بلند قامت ترين بچه هاي مدرسه بوده

در رشته رياضي فيزيك تحصيل كرده

كار اصلي او تنظيم و آهنگسازي ترانه ها در استوديو

رمانتيك و عاطفي

بيشتر از همه به خانواده و دوستان علاقه مند

در هجده سالگي يك بارعاشق شده(ای شیطون)

معتقد است كه براي ازدواج كردن خيلي زوده(ولی مزدوج کرده)

حرفه اش را به صورت رسمي از سال 1378آغاز كرده

کارخودش رابا مجيد حاجي زاده و مريم حيدرزاده آغاز کرده

خودش كيبورد مي زنه

از ساز گيتار خوشش مي آد

دربين هنرمندان با مهدي مقدم،حميد اصغري،بهزاد ابطحي و افشين سياهپوش دوست صميميه+پوریا پور سرخ

بهترين فيلم را سگ كشي میدونه(من که ندیدم)

50% موفقيت آلبومش را مديون آهنگ شراره مي دونه

بازي حسام نواب صفوي را دوست داره

طرفدار سر سخت پرسپوليس

با چند خواننده در آهنگسازي همكاري داره

در فيلم دنياي محبوب ساخته ارسلان ميرحسيني ايفاي نقش کرده

در اين فيلم با مجيد حاجي زاده و عبدالعلي همايون همبازي بوده

شبكه مهاجر را در موفقيتش موثر میدونه

هيچ وقت اين موفقيت را با كانال مهاجرفراموش نمیکنه

كنسرت كيش اولين كنسرت رسمي اش بوده بهمین دليل ميزان دستمزد برايش مهم نبود

 در كيش سه شب با مجتبي كبيري كنسرت داشت

معتقد است دوستي پسرها ناگسستني است

تكواندوكار است و بدنسازي را هم دوست داره

شهر من ابتدا اسم آلبومش بوده كه به شراره تغيير نام پیدا کرده

همه نوع غذايي دوست دارد آشپزی اش هم خوبه

 کیلو گرم وزن دارد 80 

از بي معرفتي و بددلي ناراحت مي شود(کیه که نشه)

سالي دو بار خريد مي رود البته به صورت اساسي

بهترين صدا از نظر او صداي درياست

از مركز خريد ونك و ميلاد نور و تيراژه پونك خريد مي كند

عدد هفت را خوش يمن مي داند

محبوب ترين رنگ او قرمز است

با رضا صادقي رفت و آمد خانوادگي دارد

دوست دارد براي مسافرت به شمال برود

از پولدار شدن بدش نمي آد

عاشق هديه دادنهMyspace Chocolate Graphic

معتقد است ترافيك و شلوغي حوصله را از آدم مي گيره

مشغله ذهني اش موسيقيه

دوست داره بي ام و داشته باشه

پيانو را دوست داره

در بین حيوانات به سگ علاقه داره(یه سگ خوشگلم داره)

بهترين ميوه از نظر او آناناسه

از رضا صادقي دعوت كرد در كليپ هموطن بخونه

از شهر های ایران لاهيجان را دوست داره

عاشق لواشكه

صداي استاد شجريان را مي پسنده

بهترين محله سعادت آباد

از نظر او بهترين گل ، گل رزه

از سريال شب هاي برره به عنوان بهترين سريال ياد مي كنه

بهترين دعا از نظر او سلامتيه

مونس و همدم پدرو مادرشه

در كهريزك براي سالمندان كنسرت و برنامه داشته

در بین پرندگان كاسكو را دوست داره

بهترين فرد در زندگي اش مادرشه

علاقه زيادي به حسين رضازاده داره

دوست ندارد فرزند زيادي داشته باشه(ایول.ایول.ایول)

اشعار ترانه هاي آلبوم شراره اغلب از خودش بود

اخيرا تصميم گرفته كمتر در شبكه هاي ماهواره اي ديده شه

مجيد قاري زاده اورا ازميان هفت خواننده پاپ براي بازي در فيلم پسران آجري انتخاب كرد

دوست داره هنگامي كه پير شد رستوران باز كنه

خيلي زود با پوريا پورسرخ صميمي شد

بازوبندش جنجالي بر پا کرد

بهار و دو ست داره

عاشق روز پنج شنبه

از ميان بازيگران دوستدار پرويز پرستوييه

تو رودربایسی گیر کرد و قطعه از آلبوم جديدش لو رفت

معتقد ه خوانندگي بهتر از آشپزیه

ســــــــــلام به همگی

بچه ها خیلی ببخشید که دیر این خبرو دارم بهتون میدم

 

 

 

چون به کل ادرس این وبلاگمو فراموش کرده بودم

 

 

بچه این وبلاگ همین طوری که از سر و روش معلومه

 

 

 

 

به روز نمیشه مرسی که بهم کامنت دادید

 

 

از این به بعد میتونید اطلاعات دقیق از فرزاد فرزین و تو

 

 

 

 

ای وبلاگ بدست بیارید

 

منتظر نظراتتون تو وبلاگ جدیدم هستم 

 

 

میبینمتون

 

 

دوستون دارم 

 

 

آدرس وبلاگ farzadfarzin.loxblog.com

 

ستاره بازدید : 398 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (2)

 

سلام

 

خوبید؟

این وبلاگ همین امروز تاسیس  شده و مخصوص موزیک به ویژه فرزاد فرزین هست البته نه صرفا برای دانلود موزیک .

برای اطلاعات در مورد خوانندگان

وبلاگ قبلی من متاسفانه دچار مشکل شد و میشه گفت تقریبا نصفی از مطالبم پاک شده بود .

برای همین میخوام از نوع شروع کنم و تمام مطالب وبلاگ قبلیمو بدون کم و کاستی براتون بزارم امید وارم مورد پسندتون واقع بشه.

درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید اگه پیشنهاد و درخواستی داشتید میتونید به این ادرس ایمیل بدید popstar.farzad@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 9,590
  • بازدید کلی : 55,197
  • کدهای اختصاصی

    آمار سایت